Sunday, December 12, 2010

tag dari farafaragedik

holla girls.

semua sihat anak-anak.baiklah kali ni akak nak say tengss to farafaragedik disebabkan anda telah mengTAG saya.bagus ye.ko macam memahami je aku yang suka buat spoil gambar ni.so "sesuai" dengan contest mimik muka tu.hope ko menang la dear.go go cayok!

aku tak join that contest by cik ikin walaupun expired date lambat lagi.so kepada yang berminat dengan contest ni jemput ke blog cik ikin yang comel tu.okey girls.

actually,patut nye dah lama aku balas tag ni.tapi tak perasan, rupanye sigedik ni wat tag kat aku.sory la dear.ko buat post waktu study week pluss final.aku kurang bersosial waktu killer tu.huhu.kononnye nak focus.werk!!geli mak dengor nyah.grr

stop talking.farafaragedik ko join contest MIMIK MUKA MENARIK tapi tema aku MIMIK MUKA BAIK PUNYE.okey,tarik nafas..tahan.go

muka pilih makanan.tetap buat muka.

muka melantak.agak sopan.

muka mintak gambar.plus penyepak ngan min ko.grr

muka serius gile.fokus buat "standard proctor test"(tahu tak??)

muka tahan nafas.slim tak i.haha

that alls.okey boleh lepas nafas korang yang berkepam tu.huh.mimik muka baik punye pluss sangat terencat otak.sebenarnya banyak lagi gambar pelik aku tapi ni pun kira suam-suam kuku la.

lastly,farafaragedik tengss sekali lagi tag oden ye.like byk-banyak.tengsss too for that vogue shoes.tengs much-much.


No comments:

Post a Comment