Monday, December 27, 2010

1st giveaway:Giveaway eqbalzack"SERBA SATU"





Assalamualaikum

Bersempena dengan pengujung tahun ini,rasanya elok dan molek rasanya aku join GA.mana tahu dapat hadiah yang agak lumayan ni.harapan setinggi gunung.GA dari eqbalzack,"SERBA SATU".GA macam nak bagi wang hantaran berserba serbi.

tajuk je dah menarik sanubari dan keterujaan aku.So disebabkan aku first time join GA,umurku meningkat ke 21 dan disebabkan tahun depan dah bulan Januari(satu) tahun 11 elok rasanya EN.Eqbal empunya blog dapat memberikan hadiah yang santek itu kepada saya.(^_^)
aku tag my dear girlfie:dayah

GIVEAWAY eqbalzack BERSEMPENA 1.1.11

syarat penyertaan:
1. jadi follower eqbalzack.com *done
2. buat 1 entry GIVEAWAY eqbalzack "SERBA SATU"*done
3.entry MESTI letak banner dan dilinkkan ke eqbalzack.com *done-banner nun diatas
4.tag rakan blogger lain dan pastikan dia tahu*done
5.tinggalkan link pada entry ini.*done

jom ramairamai memeriahkan GA ini.hadiah menarik menanti anda!!

nota kedai kopi:jenuh belajar nak letak link pada banner en.eqbal.akhirnya berjaya.saya budak baru belajar.sangat cetek ilmunya.join GA dapat tingkatkan ilmu didada.3 in 1 gitu.sambil belajar dapat hadiah.IKEA mali kalau ada rezeki.pfft

4 comments: