Tuesday, October 19, 2010

::dua minit lidah tergeliat::

dua minit yang memeritkan.ditambah dengan 10 minit perdebatan..sakit lidah aku.otak aku nak pikir ayat segala bagai.selalu cakap jawa.padan muka ko myra.^-^

MUET SPEAKING TEST(19/10/10)
SECTION 1:7.30 PAGI(pukul 5 am bangun.7 am gerak library)
LOCATION:LIBRARY KKTM SRI GADING
2 MINUTE:TASK A(individual)
10 MINUTE:TASK B(group)

bende nilah yang wat perut aku tak stabil.kejap nak rase nak terkucil.kejab nak terkucat.huh. hidup aku pun tunggang langgang.tido pun tak nyenyak,makan tak kenyang,cakap sorang2 cam orang gile.set jam 2 minit,cakap omputeh gagap2

akhirnya,settle speaking test oden.(senyum kebanggaan disini). okey.aku tahu result mesti cukup2 makan.tak gempak macam korang.who's care??? lantak la.personally. i care u know.tapi tak pe.kita cuba untuk WRITTING,LISTENING pada 13/11/ 2010.i try my best.how about u candidate A,B and D???


stok suci.bingung.

p/s kedai kopi:tengss atin.ina.teqah atas kerjasama anda!!



2 comments:

  1. mira :)
    i bet u did the best u can kan?
    so don't be regret k!
    never stop praying for the best mira ^_^

    ReplyDelete
  2. okey nazi.so gud luck tommorw.i know u speaking better 100x,than me.

    ReplyDelete