Sunday, October 10, 2010

10.10.10 syawal saying gudbye

salam reader.who's syawal??omg my bf,scandal or stok geli2??(no im singel ok).haha.smua adalah salah.itu adalah bulan islam yang akan berlalu .gilekan aku.dah la tak wish selamat hari raya tetiba nak post selamt habis raya.ko mmg gedikss,sebenarnye bukan apa.akukan suka wat bende last2 minit.mcm assigment.dah last minit bru feel lbh skit.

so,untuk saat genting dah nak habis raya ni atau lebih sesuai penutup bulan syawal ni,tahun 2010 raya memang syok.gasak jln2.makan2,gosip2 dan yang paling tak best aku kne masak dan hidang untuk tetamu yang tak diundang.(jhat lakn.no la.tetamu yang disyangi semua.aku iklas msk untuk korang)


syawal dah nak pergi.mesti rindu kan ngan syawal cause tak de open house lagi.tak dapat nak makn free,mesti dah xde orang nak bagi aku duit tanpa sebab.bguskan bulan syawal dpt duit tanpa meminta.salam terus bagi wet.tak la aku kering je.
(terpakse la lpas ni minta mak bank in.bleh kan mak???pastu mak tnye nak berapa aku ckap bape2 la.dalam hati lebih skit pn xpe la mak.hee)


syawal meninggal kan aku juga akhirnya.setelah sebulan kita bersama.kau pergi tanpa rela.ini je
yang dapat di tatap tatkala kangen sama syawal 2010..


wit sygs saya


wit boys and gadis yang gediks


kuih muih santapan tetamu..
okey..thats all wit syawal.raya say gud bye..ilysmuch..
daa


2 comments: