Tuesday, November 9, 2010

:psst!!saya baru terlepas dari mulut sang buaya

hye reader.mari dekat,mari dekat.dek non ni akak nak habaq mai kat hang pa.akak bru terlepas dari mulut buaya.ni bukan buaya tembaga ke.bujang senang ka ini buaya banyak takut daa.

actually, i tak mau storey pasal practical segala bagai ni.then, disebabkan ada hot story yang cheq nak habaq ni terpakse dok citer gak la kan. Nanti tak le kome tak paham plak. sila excited okey,dan mula bergerak kehadapan.

next year mula nak practical.So,setelah lebih sepuluh tempat aku apply,duit topup habis lebih dari sepuluh henggit,muka dah naik tebal nak pegi jumpa pegawai N17 yang settlekan surat apply practical dan akhirnya sangkut la dua company yang nak ambil aku sebagai pembantu tak bertauliah kat sana yang akan memporak perandakan company mereka.haha." belagak tak i".company yang setuju terima aku memang syok.

company A:Hamidah Fadzilah Construction
lokasi:depan rumah aku.tempoh perjalanan 5 minit.

company B:MPJBT
lokasi:skudai.tempoh perjalanan 15minit ikut jalan potong.

So,selepas bermesyuarat dengan orang-orang besar dalam hidup aku.ditimbang,ditambah dan akhirnya bapak aku mengisytiharkan MPJBT tempat yang paling cocok.ye.aku setuju tanpa banyak soal.agak pelik bapak aku dok suruh practical kat sne bukan ada elaun pun.tapi aku ni anak yang baik malas nak betah.ikut je la.

ye.rupa-rupanya ada ada hikmah disebalik apa yang berlaku.the gila seks boys merangkap buaya sangap akan berpractical di company A.oit!!terkezut maknyah.the "orang tua" yang telah dicutikan disebabkan kesangapan tahap dewa.kalau tidak, mesti hari-hari selama 6 bulan menghadap muka lelaki GS.WTF,gile nyah.terlepas i dari mulut sang buaya gile ni.my lalink father love u lebih buat pilihan yang tepat untuk anakmu yang degil ni.ilysm.

6 comments:

  1. instinct parents tu betul.
    dgr ckp dorg.bnyk hikmahnye myra.
    hehehe :)

    ReplyDelete
  2. ye sygs.saya dengar ckap dyorg.

    ReplyDelete
  3. ALHAMDULILLAH..............100x!!!
    (cam aku je yg kena).
    nasib baik ko anak yg baik mira!kalau tak,isk3x..innalillah...hehe. parents' instinct is the best instinct!

    ReplyDelete
  4. thu xpe nazi.nasib tak terslh pilih t jdk mcm kome plak ye.

    ReplyDelete
  5. fuu~~kus semangat kau!

    ha..ckp org tua ni ada hikmah dia..

    ReplyDelete