Monday, January 2, 2012

kertas putih corak baru.

Kertas putih corak baru.
"Selamat Tahun Baru 2012".
Mungkin bagi kau aku dah terlambat.
Tak bagi aku.

Hidup macam mimpi.
Kekadang kau mimpi buruk,kau seru roh supaya bertemu jasad sepantas kilat.cepat-cepat bangkit.Kekadang kau mimpi indah,roh dah bersatu dengan jasad pun kau sanggup tido balik supaya mimpi dapat sambung semula.
haha.itu aku.mungkin tak bagi kau.

Tahun 2011,
hidup macam mimpi.
Mimpi yang bahagia.mimpi tanpa sedar.

Mula dengan Latihan Industri di Sektor Kerajaan sebagai pelatih.Berakhir dengan pekerja di Sektor Swasta sebagai "pegawai".semanis kurma.
Bulan Februari 2011,
Pembedahan agak besar harus dilalui.Alhamdulilallah.
Abah selamat menjalaninya.Syukur.Hempedu ditelan rasa gula.manis
Bila Julai datang,
Adik kesayangan terpaksa pergi jauh.Ke Kelantan sudah dia.rindu.Orang kata belajalah sampai ke Negeri Cina dik.manis tapi kelat.pekat.telan juga.
September,Konvokesyen & anugerah Emas.suka macam dapat gula-gula batang.haha

Alhamdullillah.habis 2011.
Ada manis,dan sangat manis sehingga lupa yang pahitnya.
Harap Tahun 2012
menjadi semakin-makin manis.dan manis.amin.

*Hidup aku dengan kau tak sama lagikan serupa.tapi aku sangat bahagia denganya.
Senyum.













1 comment: