Friday, March 4, 2011

Gadis jomblo kesian kau.

Assalamualaikum

Bila lepak dengan member mulalah start gosip.okeys.biasa la tabiat.Bila tidak ada kekepohan terasa kosong dan sunyi pulak hidup ini.Dan aku dijadikan bahan.

Si S:myra kau tak sunyi ke single ni??kesian kau.*sentap

aku:takde la.biasa je.kadangkadang la.tapi jgn la pikir bosan je.nanti buat pening kepala.

okey.jawapan agak lemau.

5 minit kemudian..

Si S:myra kesian kau doe.nanti aku carikan bf okeys.

aku:beb.aku okey je la.takde hal la.ada membe-membe,family,scandal dah boleh buat aku gembira.jgn la sycho diri kau dengan kebosanan.*senyum

haha.ayat aku memang ye ye.Tapi memang tidak dinafikan kadang-kadang terasa sunyi bila single.
gadis jomblo itu girl yg single


diam
senyum

Sejujurnya.mungkin aku tidak bersedia dengan komitmen bila bercouple.Lebih-lebih lagi dengan life aku sekarang yang tidak tentu arah.

Balik kerja tido.Jam belum pukul 9pm aku dah membuta.No time untuk bersengkang mata taip mesej malam-malam buta.

Aku pulak jenis bila dekat rumah jangan harap main mesej.HP bawah bantal je.sesiapa call pun aku tak perasan.

Jenis tak suka dikongkong.nak bagitahu dekat mana bagai.Lagi-lagi bila pergi site dengan abg-abg technican.Mesti ada adegan cemburu membabi buta punye.

Dan aku jenis yang bukan pilih bf yang asal ada.biar la aku single dari setiap hari hati aku sakit,menanah.tak sanggup.Dah la hati tisu.lembut.cepat terkoyak.

DEMAND ke aku??tidak.aku hanya tidak mahu dilukai dan dipermainkan saja.
*senyum

Percayalah suatu hari nanti aku akan bertemu dengan lelaki itu.hanya follow the flow.

Dan sekarang aku gadis jomblo.

3 comments:

  1. betul ape yang ko cakapkan myra,,,:)
    sokong!
    i strongly agree with ur words..

    ReplyDelete
  2. yeah! you go babe!
    hehe, x semestinya kena couple ek.
    ^^ alah, nnt ade tu mira.kan Allah dah cipta setiap manusia tu ada pasangan die :).
    scandal jeh sudehh..
    hehe,kalau bosan layan game zombi.

    ReplyDelete
  3. haha.tengs babe .korang mmg memahami.=)

    ReplyDelete